zaterdag 23 februari 2013

Gerhardt, Arthur, Joost&Daan

Gisteravond een erg toffe avond gehad in Hedon en Popfront! In mijn agenda stond al een tijdje het optreden van Gerhardt (zie hier rechts) in Popfront, en Reinier bedacht een paar dagen geleden dat hij toch ook wel erg graag Speelman&Speelman wilde zien die tegelijkertijd in Hedon speelde.

Aangezien Speelman&Speelman iets eerder startte, stonden we eerst in de Hedon-zaal. Nog even tijd voor een drankje en gezellig bijpraten met een paar collega's van Reinier (de vader van Speelman&Speelman is collega van Reinier).





Ik heb vijf, zes nummers meegeluisterd. Waaronder het lekkere 'Bang voor mij':


Arthur Adam stond in het voorprogramma van Gerhardt. Dit is het geweldige nummer 'Happy hangover' dat hij gister ook speelde. Ik heb zijn nieuwe cd 'Pulse' (met het prachtige[!] 'Skin'. Dat hij gisteren speelde&zong), maar 'Happy hangover' nummer staat op een vorige cd.


En dan natuurlijk Gerhardt! Mooi&lekker optreden was dat, zeg. Met nummers van zijn terecht enthousiast ontvangen debuut cd 'Sprawlers'. Hieronder 'Like a Wolf' (Frits maakte de official music video).


Dit vind ik ook erg leuk..! (Staat niet op Sprawlers trouwens). Met Jasper van der Put: 'Dead pony'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten