woensdag 26 december 2012

Tweede Kerstdag

Vandaag Kerst gevierd in De Wijk. Met de Goskers. Alle Goskers! Op zwager Giovanni na.
Schoonzus Joke was namelijk, als verrassing voor mijn schoonouders, uit Curacao naar Nederland overgekomen om hier Kerst en Oud&Nieuw samen te vieren. Leuk!

Het was erg leuk om haar en haar zoontjes Jung Shik en Jae-Sun weer te zien.


Kerstengeltje Isa was op deze foto eventjes moe, geloof ik ;-)

Opa Niek vermaakt zich met zijn kleinkinderen, en Jorien en ik kletsen even bij.

Ondanks de wat regenachtige voorspellingen zijn de kinderen vandaag veel buiten geweest; eerst een wandeling, later in de tuin van Freddy&Nelleke en vlak voor het eten nog even in het donker tikkertje spelen.. Zelf heb ik trouwens nog een duurloop (hard)gelopen door het Dickninge Bos en het mooie (deels ondergelopen) Reestdal. 

Opa Niek was erg blij om zijn kleinzoon Jung Shik en Jae-Sun weer te zien. En Reinier om zijn zusje weer te zien!





Nathan (4) deed blijkbaar iets grappig op de grond.. (geen idee eigenlijk waar ik naar kijk..)

En had de schroeven en bouten he-le-maal ontdekt. Tja,  ..eh.. en wat is het, Nathan? Oooh.. een bóót! Ja, mooi..!


Oma Fennie had voor haar twee oudste kleindochters rokjes gemaakt van precies dezelfde stof als haar eigen rok (nee, niet voor mij dus ;-)) en daar moet natuurlijk even mee worden geposeerd! 

Rob en Jorien hadden een fantastische taart gemaakt (Rob snijdt 'm ook vakkundig aan).

En we moesten natuurlijk ook even een groepsfoto maken..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten