maandag 28 mei 2012

Demain j'arrête!

Net toen ik vanochtend (natuurlijk net na het hardlopen) had besloten om voorlopig (anderhalve maand ofzo) maar weer eens even te stoppen met suiker, koolhydraten en vlees, krijg ik door mijn verzorgende en lekkere-dingen-makende-man dit als lunch (links) en dit als diner (rechts) voorgeschoteld.
Zucht.
#lekker.


"Hm" zei ik terwijl ik het lekkers taxerend bekeek. "Mórgen stop ik", mompelde ik toen concluderend, zette mijn tanden in het halfwarme (want net uit de oven) broodje en liet de guacamole (lunch) en later de ketchup (diner) rijkelijk van mijn kin druipen...

Ik vertelde aan Gert die vanmiddag bij ons aanschoof bij de lunch bril dat ik door die opmerking opeens moest denken aan de Franse illustratrice Emannuelle Walker en haar project 'Demain j'arrête': 'Morgen stop ik'. Leuk&herkenbaar. I like her work. Ik plaatste al eerder de clip 'So easy' die zij maakte.

BTW Morgen stop ik dus écht, hoor!
  






En, als stok achter de deur ga ik vanavond nog deze briljante illustratie van Emannuelle als desktop op mijn iMac zetten ;-) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten