vrijdag 23 maart 2012

Nathan

Ik ben zo'n moeder die nooit weet wanneer de thema-afsluiting op Judiths school is, die op het schoolplein toevallig hoort dat ze dan morgen verkleed mogen/moeten komen (maar dan wel als dier!), die de opa&oma-dag op het kinderverblijf vergeet (ai..) en die het totaal was ontgaan dat de jaarlijkse fotoshoot in Nathans kinderdagverblijf-groep vandaag was..

Ik weet het niet.. op de een of andere manier vluchten officiële briefjes van juffen en meesters altijd weg van mij.. en/of blijk ik blind voor de notities op de deur van school of kdv..

Moge mijn kinderen me het vergeven. 

Het gekke is, dat het altijd wel weer goed komt. Geen idee hoe, trouwens..

Zo ook twee weken geleden. Ik haalde Nathan op van het kdv en hoorde met lichte verbazing (hetgeen een emotie is die ik tegenwoordig zeer goed kan verbergen..) dat het zo leuk was geweest met de kdv-fotograaf. In een koortsachtige reflex keek ik snel ter check naar mijn zoon: 'ik heb 'm toch niet VANDAAG dat floddershirtje aangetrokken?' Opluchting. Nee, deze is zeker wel oké. 

Gisteren kwamen de foto's. Of liever gezegd, ik kreeg de inloggegevens voor het online kdv-foto-album van fotograaf Henderike Vrielink. Heb er gelijk drie besteld :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten