zondag 19 februari 2012

Outfit Ellen Fonteyn

In het toneelstuk 'Bloemen voor Barbara' speel ik dit jaar Ellen Fonteyn. Ogenschijnlijk een dame, maar in werkelijkheid een oplichtster eerste klas :-)

Aankomende woensdag is de generale repetitie en dan vier uitvoeringen in maart en drie in (de eerste helft van) april. Heb dit weekend mijn outfit compleet gemaakt! De opdracht van regisseur Joost was groen&zwart, een beetje een knipoog naar een het verraderlijke van een slang..

Ik heb dus een strak mintgroene blazer, met strakke zwarte kokerrok, zwarte kousen met naad, zilveren choker met een grote geslepen steen (en dito armband, ring en oorbellen), mintgroene nagellak (echt exact dezelfde kleur als de blazer!) én.. natuurlijk mijn mooie lievelings highheeled hakken (zwart).

Zoiets dus..

Maarrr.... ik zag gisteren deze mintgroene plissélaarsjes van Mattijs van Bergen. De laarsjes maken onderdeel uit van de schoenenlijn ‘MATTIJS X United Nude’. Een exclusieve limited edition collectie die Matthij heeft ontworpen in samenwerking met United Nude. Hij presenteerde zijn collectie op 5 februari in de Heineken Music Hall tijdens de show ‘An evening with MATTIJS’.


Die waren ook cool geweest..!!
En ze kosten maar 495 euro.
Hm. Toch maar eens kijken of ik met toneelpartner in crime Dries, wat diamanten kan jatten. Dat zou genoeg doekoe op moeten leveren voor die laarsjes..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten