donderdag 2 februari 2012

Nooit meer koud..?

Op aanraden van mijn leidinggevende die maandag mijn zielige 'ik-heb-het-zo-koud-nu-na-het-hardlopen'-tweet zag, en natuurlijk niet wil dat ik ziek word ;-) , heb ik een windbreaker gekocht.

Heb 'm maar gelijk in charmant fluoriserend oranje gekocht, zodat ik niet meer zo'n suf reflecterend hesje aan hoef tijdens de donkere hardloopavonden..

Ik kende het merk (van het jasje) trouwens nog niet, maar ik vind het een goed verzonnen merknaam: "INQ is het populaire sport performance merk voor de recreatieve en actieve sporter die een uitdaging niet uit de weg gaat. INQ staat niet voor niets voor 'I Never Quit'. " Stoer.

Ook stoer: vanmiddag werd er weer met me geflirt tijdens het hardlopen. Da's nu al de tweede keer in twee weken! Terwijl ik in een lange (strakke, dat dan weer wel) broek en shirt loop mét muts en handschoenen! Hardly sexy zou je zeggen.. En ik maar leuke jurkjes en hoge hakken kopen in de veronderstelling dat mannen dat aantrekkelijk vinden, haha. Come to think of it, de man die vandaag met me flirte terwijl ik hem tegemoet holde, geeft me wel een aanwijzing.. "Je beweegt mooi.." zei ie. 

Ah.

:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten