zaterdag 14 januari 2012

Bezoek aan Horecava

En donderdag was ik op de Horecava in de RAI. Als bezoeker :-) Het toch belangrijk om de markt te zien waarin we (lees: Deli XL) opereren, niet waar?

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was... wat grooooot! En veel... en druk. En dat terwijl donderdag (de laatste dag) de meest rustige dag zou moeten zijn? Groot respect voor iedereen die daar een dag of meerdere dagen op een stand stond!

En, echt waar, de Deli XL-stand (het gehele RAI-restaurant!) was een van de mooiste stands! En goed bezocht: op één van de beursdagen bezocht zelfs 1 op de 8 bezoekers van de Horecava onze stand! Wow. Dat is echt heel veel..

Waar ik ook trots op was: de app die mijn collega's van de afdeling E-Commerce hebben ontwikkeld én het werk dat de interviews en filmpjes die deze collega's maakten onder de inmiddels in het wereldje bekend geworden naam 'FoodReporter'. Ze interviewden onder andere Herman den Blijker en meneer Reimers, Ron Blaauw, Ali B., Jort Kelder etc.). En vorige week is ook de spiksplinternieuwe website van FoodReporter live gegaan! Mooi.

Wat de app betreft: deze app was al ontwikkeld voor onze eigen jaarlijkse beurs 'Food Service Fair' in september 2011, en Koninklijke Horeca Nederland was zo enthousiast dat ze deze app ook wilden lanceren op de horecava! #grootcompliment

In onderstaand filmpje interviewt mijn collega Corine (van E-Commerce) haar eigen leidinggevende, teamleider E-Commerce :-) 


Het gaat om een interactieve QR-game. Bezoekers konden de app gratis downloaden. Door vervolgens op de beurs zoveel mogelijk QR-codes te scannen, maakte je kans op onder andere een citytrip naar Kopenhagen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten