zaterdag 3 september 2011

O wat een heerlijk dagje..

O wat een lekker dagje... Ik ben de dag sportief begonnen met een rondje hardlopen langs de IJssel. Het was nog wat heiig en het zonnetje scheen prachtig over de uiterwaarden en het water! Tijdens het lopen werd ik nog ingehaald door drie kleine rode tractors die op weg waren naar de Grassparty in Wijthmen en Herften.





Na mijn hardlooprondje (en ontbijt) zijn we met z'n vieren naar Nunspeet gereden. B&C (waar Reinier als grafisch ontwerper werkt), bestaat op 6 september namelijk 40 jaar en daarom was er vandaag een open dag voor familie en andere geïnteresseerde bezoekers. Er was een luchtkussen voor de kinderen, er werden verse stroopwafels gebakken (het hele pand rook er naar.. lekker!) en je mocht in de fabriek en de magazijnen kijken. Leuk.
 
Reinier laat Judith en Nathan de trend- en
inspiratieboeken zien die hij heeft ontworpen. 

In de fabriek bij een demonstratie duo-rol-gordijnen maken.
Een magazijn met raamdecoratie.
We mochten met een speciale heftruck mee naar boven
(5 of 6 meter hoog) die orders van de bovenste stelling kan pakken.


Ik zit op een van bureaus in Reiniers kantoor.
Judith rent door de gang..

Na een lunch buiten (met NRC) heb ik op de bedbank in de tuin een uur(!) geslapen. Heerlijk.. Om daarna op de fiets naar de stad twee paar hakken (m'n zwarte en m'n rode hakken) naar de hakkenbar te brengen voor reparatie. Omdat ik toch moest wachten, besloot ik me (naast het doen van een aantal boodschappen) te verwennen met a. prachtige auto's en b. een ristretto bij Doppio. Heb werkelijk gesmuld van de auto's: vandaag was de 6e editie van de Blauwvingerrally.  
Deze autorit (in en rond Zwolle) wordt jaarlijks georganiseerd om chronisch zieke tieners een dagje uit te geven in een Ferrari, Porsche, Lamborghini etc. die meedoen. O, ik heb zoveel moois voorbij zien komen..! Ik heb zelf geen foto's gemaakt (jammer genoeg), maar op de site van de Blauwvingerrally staan foto's van vorig jaar (echt veel mooie auto's..) en op de site van weblog Zwolle staan een paar foto's van vandaag.

Vanavond hebben we buiten gegeten (met lekker koele witte wijn). En nu.. op de fiets naar Stadshagen voor een feestje :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten