dinsdag 20 september 2011

Op mijn verlanglijstje..? Nou, nee, dank u.

Ik grapte laatst op Twitter dat ik overwoog om m'n kleine rode monstertje (Citroën C1) die ik een halve week van het autoschadeherstelbedrijf te leen had gekregen, voor mijn verjaardag (17 okt.) te vragen.

Onderstaand wanstaltig gedrocht lijkt ook wel gemaakt als verjaardagscadeau...! Voor een, door haar rijke daddy verwende, Saudische 'sweet sixteen' dan.

Ik dacht 'seriously, wie koopt dit nou?' En ik vroeg me af 'wie kwam überhaupt op het idee om dit te maken?' En natuurlijk dacht ik toen ook 'en wie zei vervolgens: "Ja joh, leuk idee, ga maar maken!"'.

Tot ik op Like Cool las dat deze Nano speciaal is gemaakt, in opdracht van Tata Goldplus Jewellery, om 5000 jaar edelsmidkunst (of hoe heet dat in goed Nederlands?) te vieren in India. 


Hij is dus 'echt'; er zit voor 80 kg aan 22-karaat goud op de auto en voor 15 kg aan zilver. En er zitten 10.000 edelstenen en half-edelstenen (ja, ook robijnen en diamanten) op de auto geplakt. 

Da's nog eens wat anders plakken dan een fruit- of bloemencorsowagen..


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten