donderdag 8 september 2011

Nieuw Franka-album: 'Onderwereld'

In de nieuwste Eppo (die vandaag in de winkel zou moeten liggen) start de publicatie van het nieuwste Franka-verhaal: 'Onderwereld'.
"Auto's zijn het centrale thema van dit verhaal. Franka moet een antieke Thunderbird naar een geheimzinnige koper in Munchen brengen, maar wat zijn de bijbedoelingen van deze onbekende..?" zo luidt de summiere tekst op de Franka-website.
Ben nieuwsgierig.. Ik moet echter nog wel even geduld hebben; ik wil het verhaal niet stukje bij beetje in de Eppo lezen, maar in één stuk kunnen verslinden. En dus is het wachten totdat het als album verschijnt..

Ik ben trouwens een keer in Munchen geweest. Dus ik ben wel benieuwd hoeveel van de oude binnenstad ik straks herken in de gedetailleerde tekeningen van Henk Kuijpers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten