woensdag 14 september 2011

Geraakt in m'n flank...

Ben door een auto van rechts in m'n flank gereden.. in Apeldoorn. Net nadat ik collega Sanne op het station had afgezet. 't Is een wirwar van straatjes en weggetjes rond het station Osseveld en ik zag die andere auto niet.. En hij mij niet. Twee vermoeiende beursdagen (Foodservice Fair 2011 in de Americahal), laagstaande zon, sneaky weggetje van rechts. Tja.

Het was echt een klap! Ik schrok me dood.. Stond echt te shaken..! Gelukkig had zowel die meneer als ik niets. Alleen blikschade. Een uur later hadden we beiden de nodige telefoontjes gepleegd en het schadeformulier ingevuld.

Ik heb nog een uur alleen gestaan omdat ik moest wachten op iemand (via de alarmcentrale) die even goed naar mijn rechterachterwiel zou kijken om te zien of het veilig zou zijn om zelf de auto naar huis te rijden. En ja, na een inspectie (en een stukje test-rijden), bleek mijn wiel gelukkig niet ontzet. Op naar huis dus.

Onderweg had ik even het gevoel (in Apeldoorn tenminste) dat elke auto die ook maar iets te snel (van de zijkant) op me af kwam, me aan wilde rijden... Dat is natuurlijk, gezien de situatie, een logische en dus te relativeren reactie van mij, maar wel even irritant.. A50 was trouwens geen enkel probleem; het was inmiddels behoorlijk rustig op de weg! Dus met 130 km/u snel op huis aan...

Pfff...

En morgen... garage, papierhandel... bleh.. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten