donderdag 8 september 2011

- "Een hele goede dag mevrouw! Heb ik het genoegen met mevrouw Van Horssen zelf te spreken?" (het slijm kruipt door de telefoon mijn oor in..)
- "Eh..." (shit, wat moet die telemarketeer van mij? Waarom nu? Waarom ik?)
- "Mooi! dan heb ik een fan-tas-ti-sche aanbieding voor u!"
- "Nou, eh..." Ik denk nog: kom op, Mirjam, wees assertief; kap af die handel! Maar het is al te laat. Is het mijn nieuwsgierigheid waardoor ik blijf hangen en de targetgedreven ratel aan de andere kant van de lijn alle ruimte geef om mij in haar netten te strikken? Of is het mijn sub-assertiviteit die me belet om nu direct op resolute doch vriendelijke wijze het nog niet uit de doeken gedane aanbod van de hand te wijzen? "Eh.. waar gaat het precies om?"
- "Om de Donald Duck Extra"
- Ok. Resistence is futile. Ik ben om. Geen terugweg meer mogelijk. Ik draag de Donald Duck, en zeker de Donald Duck Extra een warm hart toe. "...wat voor aanbieding heeft u dan..?"
- "Zeven nummers ( = zeven maanden) voor 16 euro."
- "Yep. Doe ik!"


En zo deed ik vandaag mezelf een proefabonnement cadeau. Tja, 't is goedkoper dan elke maand los het nieuwste nummer kopen...

Ook zien/lezen/beleven waarom ik verknocht ben aan de DD Extra? Hier kun je het laatste nummer doorbladeren. Gratis.. Hm. Ben ik er nu dus toch nog ingeluisd voor 16 euro...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten