woensdag 14 september 2011

Dit was de Foodservice fair 2011 van Deli XL

Ik werk nu bij Deli XL (sinds anderhalve week) en val met mijn neus in de boter :-) Maandag (eergisteren), dinsdag (gisteren) en woensdag (vandaag) is hét jaarlijkse evenement voor klanten, leveranciers en andere relaties: de Foodservice Fair! Echt een hele leuke, professioneel opgezette vakbeurs voor de foodindustrie. Gaaf om dit direct al mee te mogen maken.


Ik werd gevraagd om mee te helpen bij de ontvangst/registratie van bezoekers, standhouders, collega's etc. Leuk werk om twee dagen te doen (ik ben vandaag vrij, dus sta niet op de beurs vandaag).

Ik zag net onderstaand filmpje op Youtube waarin collega Frans Dankers, directeur National Accounts van Deli XL, de beurs toelicht, en ontdekte dat ik er zelf ook nog (in een split-second) in voor kom! Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik de jongens van Food Reporter ons heb zien filmen. Ben benieuwd of je me kunt spotten; ik sta verscholen achter een bezoeker. Een seconde later reik ik de bezoeker zijn toegangsbadge aan (je herkent me natuurlijk aan mijn roze nagellak ;-)).

NB Stoer: Mijn collega's van de afdeling E-Commerce hebben speciaal voor de beurs een app ontwikkeld: De Deli XL Challenge App, een leuke game. Bezoekers konden de app gratis downloaden en konden, door op de beursvloer zoveel mogelijk QR-codes te scannen, punten verzamelen en prijzen winnen. Goed bedacht en goed gemaakt! Frans vertelt hierover iets in onderstaand filmpje. 



Ik heb veel positieve reacties gehoord op de Foodservice Fair, zowel van klanten als van leveranciers. Erg leuk vond ik ook dat Lodewijk van der Grinten, directeur Koninklijke Horeca Nederland, zo enthousiast (en zelfs onder de indruk) was! Heeft Deli XL goed gedaan :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten