maandag 22 augustus 2011

Weer genoten van de NRC Next vandaag..

Ik heb weer genoten van de krant (NRC Next) vandaag.
  • Leuke koppen (zoals 'Is het geen schietpartij, dan wel een plastic geit' en 'Ben je Mario of huurmoordenaar?') en de briljante foto van fotograaf Peter de Krom (over twee hele pagina's!) van de Titty Twister, de toplessbar op Lowlands (genoemd naar de gelijknamige toplessbar in de ongeëvenaarde cult-vampierfilm 'From dusk till dawn'. Die film moet je een keer zien. Als je tegen veel bloed kunt). Als ik de foto van Peter de Krom binnenkort op zijn site zie of op de site van NRC Next (of er op een andere manier aan kan komen, want nu vind ik 'm nog niet), dan plaats ik 'm alsnog in dit bericht..
  • Inzetje 'Gelukkige mensen praten meer' (bij het artikel 'De gijzeling van de psychologie'). ik moet zeggen dat ik inderdaad erg kan genieten van goede/leuke/grappige gesprekken met vrienden, familie of total strangers. Ik vraag me trouwens af of 'gesprekken' via Twitter en sms ook zijn meegerekend in dit onderzoekje ;-) 
  • Mooie (hoopvolle) artikelen over de strijd tegen onrecht en vóór mensenrechten: 'Waarom weigert Rosenthal op te treden tegen Rusland' en 'Schuldig, maar toch onschuldig'. 
  • En... Renske is terug van vakantie! De column van Renske de Greef was weer leuk... en (moet ik tot mijn schaamte bekennen) voor mij persoonlijk erg herkenbaar..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten