vrijdag 26 augustus 2011

Mode-icoon Emma Watson

Ik zag gisteren voor de tweede keer het tweede deel van het zevende deel van Harry Potter (volg je 't nog?) in 3D in de bioscoop. Dit keer met Reiniers nichtje (ze was nog niet geweest). Terwijl Karlien bij Harry wegzwijmelde, realiseerde ik me opeens bij het zien van Hermione dat actrice Emma Watson zo ongeveer direct na de laatste opnames van de laatste Harry Potter-film de schaar in haar prachtige lokken zette. En zich ontpopte tot mode-icoon..

Ik weet zo even niet wat haar volgende filmrol is / zal zijn, maar haar carriere in de mode heeft al een vlucht genomen: (mode)ontwerpers zijn dol op haar. Al in 2009 was ze het (toen nieuwe) gezicht van Burberry. Toen nog met (half)lang haar. En, met broertje Alex (die blijkbaar fotomodel is).

Ik vind Emma Watson een mooie jonge vrouw met een geweldige uitstraling op foto's. I love de foto's die de geweldige fotograaf Mario Testino heeft gemaakt van haar voor Burberry. Zijn foto's zijn altijd zo mooi..


En ja, het staat haar wel, maar ik vind het toch wel jammer dat ze heur haar heeft afgeknipt..
Foto gemaakt voor fotograaf Mariano Vivanco.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten