zondag 28 augustus 2011

Middagje in sauna Zwaluwhoeve

Ik stond vanochtend op zonder stem. Het duurde even voordat ik het door had. Toen ik met de kinderen naar beneden ging en ontbijt ging klaarmaken, converseerden de kinderen en ik de eerste tien minuten namelijk nog op fluistertoon (om Reinier niet wakker te maken). Maar toen ik ze bij het spelen weer even tot de orde moest roepen en mijn stem wilde verheffen, delfde ik vocaal gezien direct het onderspit; meer dan een fluistertoon kwam er niet uit.. Dan maar (zoals het hoort) met alleen een strenge blik.

Gelukkig ga ik vanmiddag met mam naar de sauna. Misschien dat dat verlichting (en mijn stem terug) brengt. Ik had een tip gekregen van onze buurtjes dat de Zwaluwhoeve een leuke aanbieding had: in de maand augustus mag je daar gratis(!) naar de sauna.
Zin in..

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten