vrijdag 12 augustus 2011

Gespeeld in het Speelgoedmuseum in Deventer

In eerste instantie wilden we naar TV Toys gaan, het aan kindertv-iconen gewijde museum in Dieren. Maar het museum blijkt daar al een tijdje weg te zijn. Men is op zoek naar een nieuwe locatie om de meer dan 100.000 rekwisieten weer ten toon te kunnen stellen, lees ik op hun website. Zodra ze ergens zijn neergestreken, ga ik zeker weer kijken!

Maar goed, plan B dan maar: het Speelgoedmuseum in Deventer. En dat bleek óók leuk. Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn verwachtingen vrij laag waren (waarom weet ik niet, maar ik altijd een beetje amateuristisch beeld van een speelgoedmuseum. Onterecht dus). Maar we hebben ons echt prima vermaakt.
 

Optische illusie I
Optische illusie II















Geen opmerkingen:

Een reactie posten