donderdag 4 augustus 2011

Daar krijg ik het nou warm van..

Buiten is het 27 C en regent het zonder verkoeling. Diane en ik stappen BaiYok binnen. Onder de lege kapstok (niemand van de gasten heeft met dit weer een jas meegenomen) staan negen paraplu's droog te druppen. In het restaurant is het droog en warm. Heel warm. Ook al krijgen we een tafeltje vlak naast de deur die openstaat. Het moesson-weer paste wel echt bij de sfeer van het restaurant moet ik zeggen :-)
Wanneer ik de menukaart krijg en hem opensla,  besef ik direct dat het doornemen van de vermelde gerechten me niet zal helpen bij een keuze vanavond; ik heb (nog) geen verstand van Thais eten.. Hm. Dan maar gewoon blind iets uitkiezen met de vermelding van één sterretje (i.p.v. iets met twee sterretjes zoals de vorige keer; dat was echt te pittig..). Ik vraag de Thaise serveerster die zich bij ons tafeltje heeft gevoegd, om advies. Wat het advies was, is me ontgaan, maar Diane stelt een proeverij voor van allerlei soorten gerechtjes. Leuk! Goed idee. Combi-menu 1. Wat we allemaal hebben gegeten? Geen idee. Maar ik heb wel meer dan één sterretje op.. dat weet ik zeker. En daar kreeg ik het nou pas echt warm van..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten